Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz zagospodarowaniem terenu na działce nr geod. 396/4 obręb Strumiany gm. Stargard Szczeciński- Etap I.

Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz zagospodarowaniem terenu na działce nr geod. 396/4 obręb Strumiany gm. Stargard Szczeciński- Etap I.
Numer ogłoszenia: 103283 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stargard Szczeciński , ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz zagospodarowaniem terenu na działce nr geod. 396/4 obręb Strumiany gm. Stargard Szczeciński- Etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Projekt podstawowy budowy budynku świetlicy wiejskiej wraz zagospodarowaniem terenu na działce nr geod. 396/4 obręb Strumiany gm. Stargard Szczeciński- zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na budowę nr 598/2013 z dnia 14 sierpnia 2013 roku znak: CB.6740.569.1.2013.LB przez Starostę Stargardzkiego, nie ulega zmianie. Aneks do projektu budowlanego obejmuje jedynie podział przedmiotowej inwestycji na dwa etapy zgodnie z załączoną do projektu mapą zagospodarowania terenu (rys. nr A-1 oraz A-2). ETAP I obejmuje: - budowę świetlicy wiejskiej wraz z instalacjami: elektryczną, wod-kan oraz przyłączem wodociągowym i projektowaną oczyszczalnią ścieków; - plac zabaw wraz z wiatą o konstrukcji drewnianej; - zagospodarowanie terenu wokół obejmujące wykonanie zjazdu z drogi powiatowej, parkingu na cztery samochody osobowe, placu manewrowego oraz drogi komunikacji wewnętrznej; - wykonanie instalacji oświetleniowej na terenie działki; - część ogrodzenia. ETAP II obejmuje: (Będzie realizowany po przeprowadzeniu odrębnego postępowania, w terminie którego nie jest w stanie na tym etapie określić Zamawiający). - budowę boiska do gry w siatkówkę wraz z jego wyposażeniem i piłkochwytami; - części ogrodzenia; - odcinka drogi komunikacji wewnętrznej usytuowanej wzdłuż boiska. 2) Roboty budowlane pn. Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz zagospodarowaniem terenu na działce nr geod. 396/4 obręb Strumiany gm. Stargard Szczeciński- Etap I. Zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej siwz. W skład dokumentacji projektowej wchodzą: Projekt zabudowy i zagospodarowania świetlicy. a) Projekt zabudowy i zagospodarowania terenu. Projekt budowy placu zabaw i boiska do siatkówki. b) W 1 Rzut i konstrukcja fundamentów. c) W 2 Rzut przyziemia. d) W 3 Układ elementów konstrukcyjnych. e) W 4 Rzut dachu. f) W 5 Przekrój A-A. g) W 6 Elewacje. h) B 1 Boisko do gry w siatkówkę. i) B 2 Konstrukcja piłkochwytu. j) B 3 Fundamenty. k) P 1 Zestaw zabawowy. l) P 2 Huśtawka wahadłowa dwumiejscowa. ł) P 3 Huśtawka równoważna dwumiejscowa. m) Z 1 Zagospodarowanie. n) Z 2 Mała Architektura. 0) BIOZ. Projekt budynku świetlicy (architektura i konstrukcja). a) A 1 Rzut przyziemia. b) A 2 Rzut dachu. c) A 3 Przekrój A-A d) A 4 Przekrój B-B e) A 5a Kolorystyka Elewacji. f) A 5b Kolorystyka Elewacji. g) A 6 Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej. h) Charakterystyka energetyczna. i) K 1 Rzut fundamentów. j) K 2 Konstrukcja Ławy fundamentowe Ł1 i Ł2 k) K 3 Układ elementów konstrukcyjnych przyziemia i stropodachów. l) K 4 Konstrukcja Wieńców i Konstrukcja zbrojenia podporowego. ł) K 5 Konstrukcja słupa. m) Projekt budynku świetlicy wiejskiej. Projekt układu komunikacyjnego (branża drogowa). a) D 1 Plansza komunikacyjna. b) D 2 Geomertia szczegółowa. c) D3 Przekroje normalne. d) Opis Układ komunikacyjny Branża sanitarna. a) Opis branża sanitarna. b) Projekt zabudowy i zagospodarowania terenu. c) Profil podłużny przyłącza wodociągowego. d) Schemat studzienki wodociągowej. e) Profil podłużny instalacji wodociągowej. f) Profil podłużny instalacji kanalizacji sanitarnej. g) Rzut przyziemia. Wentylacja. h) Rzut przyziemia. Instalacja wod-kan. I ogrzewanie elektryczne. i) Rozwinięcie instalacji wod-kan. Branża elektryczna. a) Plan sytuacyjny i trasa kabli zasilających. b) Schemat Główny zasilania. Instalacje oświetleniowe. c) Instalacja gniazd wtyczkowych, oraz instalacja uziemienia wyrównawczego. d) Instalacja odgromowa budynku. e) Instalacja uziemiająca budynku. f) Tablica bezpiecznikowa- schemat. g) Tablica bezpiecznikowa- wyposażenie. h) Instalacja oświetleniowa wiaty. i) Schemat oświetlenia zewnętrznego. j) BIOZ- branża elektryczna. k) Projekt instalacji elektrycznych- Część opisowa. l) BIOZ. Decyzja nr 598/2013 z dnia 14.08.2013 r. Decyzja z 17.04.2014 r. zmieniająca decyzję nr 598/2013 z dnia 14.08.2013 r. Przedmiary. a) Roboty drogowe- przedmiar, opis - Etap I. b) Roboty drogowe- przedmiar - Etap I. c) Roboty elektryczne- przedmiar, opis- Etap I. d) Roboty elektryczne- przedmiar- Etap I. e) Roboty ogólnobudowlane-przedmiar, opis- Etap I. f) Roboty ogólnobudowlane-przedmiar- Etap I. g) Roboty sanitarne- przedmiar, opis, Etap I. h) Roboty sanitarne- przedmiar- Etap I. Dane dot. etapowania inwestycji: a) Opis. b) A 1 Projekt zabudowy i zagospodarowania terenu. c) A 2 Plansza koordynacyjna. 3) Pozostałe obowiązki i czynności Wykonawcy wychodzące w zakresie zamówienia (obowiązki ogólne), a w tym m.in.: a) Wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawna i materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów. c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności prowadzonej na rzecz Zamawiającego. 4) Lokalizacja zadania inwestycyjnego- wskazana działka którą dotyczy pozwolenie na budowę. 5) Wykonawca załączy do oferty uproszczony kosztorys ofertowy, na który składa ofertę, obejmującą wycenę prac ujętych w dokumentacji projektowej. Kosztorys należy opracować na podstawie całej dokumentacji projektowej o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 pkt. 2 siwz. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji budowlanej. Zamawiający wyjaśnia że przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu ceny oferty. Ostateczną cenę ryczałtową za wykonane prace podaje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz). Uwaga: Wykonawca który uzyska zamówienie publiczne przedłoży Zamawiającemu kosztorys szczegółowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres prac określonych w Rozdziale 3 zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 pkt. 2 siwz, postanowieniami umowy, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami przepisami budowlanymi, przepisami prawa energetycznego, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 7) Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 8) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 9) Warunki płatności: Faktura płatna, przelewem w ciągu 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony protokołem odbioru bez stwierdzonych wad. 10) W okresie trwania gwarancji jakości Wykonawca przystąpi do usunięcia każdej stwierdzonej przez Zamawiającego usterki na przedmiocie umowy, w ciągu 3 dni, od otrzymania od zamawiającego zgłoszenia faksem, niezwłocznie potwierdzonego pismem. Zagwarantowany termin usunięcia wad i usterek to termin do 14 dni od dnia zgłoszenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.23.32.20-7, 45.31.11.00-1, 45.31.61.00-6, 45.31.10.00-0, 45.31.23.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy wykonywaniu co najmniej 2 robót budowlanych, budowy budynków o zakresie prac podobnym do przedmiotu zamówienia, w trakcie których wykonał roboty o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował następującymi osobami: a) Wykonawca wykaże, że dysponuje min. jedną osobą z 24 miesięcznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy z uprawnieniami zezwalającymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. (wypełnić wg. załącznika nr 4). b) Wykonawca wykaże, że dysponuje min. jedną osobą z 12 miesięcznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika odcinka robót z uprawnieniami zezwalającymi do kierowania odcinkiem robót objętym przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. (wypełnić wg. załącznika nr 5). c) Wykonawca wykaże, że dysponuje min. jedną osobą z 12 miesięcznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika odcinka robót z uprawnieniami zezwalającymi do kierowania odcinkiem robót objętym przedmiotem zamówienia specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. (wypełnić wg. załącznika nr 6).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty kopie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej za wynikłe na tle prowadzenia działalności szkody na kwotę minimum 500 000 zł. Wykonawca musi załączyć do oferty poświadczenie zapłaty składki, chyba że fakt opłacenia składki polisy wynika z przedłożonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z formularzem ofertowym złoży uproszczony kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin wykonania zamówienia - do 4 miesięcy od daty podpisania umowy. Termin o którym mowa w ust 1, może ulec zmianie w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź; 2) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w terminie określonym w umowie. 3) nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 4) wstrzymania przez organy nadzoru budowlanego wykonanie robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy; 5) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, np. natrafienie na nieznane obiekty archeologiczne lub elementy instalacji podziemnej, 6) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień. 2. zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 3. zmiana dotycząca przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stargard Szczeciński, 73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5. Cena 400 złotych brutto..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Stargard Szczeciński, 73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5, sekretariat, pok. 215..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest dofinansowana w ramach środka :Rozwój obszarów zależnych od rybactwa w ramach operacji (Wzrost atrakcyjności obszaru LGR poprzez budowę świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu działki nr geod. 396/4 obręb Strumiany)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Numer ogłoszenia: 103803 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 103283 - 2014 data 14.05.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, fax. 91 5613411.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.5.
  • W ogłoszeniu jest: Brak informacji dot. zamówień uzupełniających..
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia, na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

Numer ogłoszenia: 111685 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 103283 - 2014 data 14.05.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, fax. 91 5613411.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
  • W ogłoszeniu jest: Okres w miesiącach: 4.
  • W ogłoszeniu powinno być: Okres w miesiącach: 5.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 14.05.2014.11.21.07_Ogloszenie.doc 2014-05-14 11:21:07 64KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz_strumiany.zip Po terminie otwarcia ofert 2014-05-14 15:27:55 28,7MB 313 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 21.05.2014.08.47.06_Pytania_i_odpowiedzi.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-05-21 08:47:06 60,0KB
2 23.05.2014.14.43.20_Pytania_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-05-23 14:43:20 77,9KB
Wynik postępowania
1 13.06.2014.14.05.23_Wybor_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2014-06-13 14:05:23 155,5KB
Udzielenie zamówienia
1 28.07.2014.08.51.49_OgA_oszenie_o_zawarciu_umowy.doc 2014-07-28 08:51:49 44KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Chełmiński 14-05-2014 11:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Chełmiński 14-05-2014
Ostatnia aktualizacja: Grzegorz Chełmiński 28-07-2014 08:51