SPRZEDAŻ I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO KOTŁOWNI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO KOTŁOWNI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI.
-
Zamawiający: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11
numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84
adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.
4. Opis przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju opałowego do kotłowni Szkół Podstawowych z terenu Gminy Stargard Szczeciński zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia (bezpłatny transport lub koszt w cenie oferty) przedmiotu zamówienia - po uzgodnieniu terminu dostawy z osobą upoważnioną z ramienia Zamawiającego - w godz. 8.00- 15.00 w terminie trzech dni od zgłoszenia.
Parametry oleju:
-
wartość opałowa nie niższa niż - 42,6 MJ/kg PN-C-96024;2001
-
gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż - 0,860 g/ml PN-C-96024;2001
-
zawartość siarki nie więcej niż - 0,20% (m/m) 96024;2001
-
zawartość wody nie większa niż - 200 mg/kg 96024;2001
-
zawartość stałych ciał obcych nie większą niż - 24 mg/kg96024;2001
Ilość oleju:
-
Szkoła Podstawowa w Pęzinie - 24 000 litrów rocznie
-
Szkoła podstawowa w Grzędzicach - 20 000 litrów rocznie
-
Szkoła Podstawowa w Małkocinie - 32 000 litrów rocznie
-
Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą brać udział Oferenci, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Pzp.
W przypadku Wykonawców działających wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie)
-
oświadczenie składa każdy Współwykonawca osobno.
2. Spełniają następujące minimalne wymogi kwalifikacyjne:
-
akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji, w tym wzór przyszłej umowy.
-
sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”
-
złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji.
Niespełnienie któregokolwiek wymogu spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania i odrzucenie oferty.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „ spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach złożonych przez wykonawcę.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczy w postępowaniu).
7) Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- jest uprawniony do występowania w obrocie prawny, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
8) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
9) Dokumenty o których mowa w pkt 8 winny być przedłożone w formie oryginałów, odpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.
10) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) lub informację Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
-
Ponadto Wykonawca składa następujące dokumenty:
-
projekt umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę - formularz stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji,
-
formularz ofertowy - załącznik nr 3
-
formularz ofertowy - załącznik nr 4
-
-
.Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 5 grudnia 2013 roku do godziny 1100
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 5 grudnia 2013 roku o godzinie 1115
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach, których opis zawarty jest w § 10 umowy.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
amawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
-
Osobami upoważnionymi do kontaktów: Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 578-38-84.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 listopada 2013 roku.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 26.11.2013.13.27.09_OGLOSZENIE_OO_2013.pdf | 2013-11-26 13:27:09 | 80,0KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 26.11.2013.13.27.09_SIWZ_OO_2013.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-26 13:27:09 | 292,1KB | 114 razy |
2 | 26.11.2013.13.28.51_Zalaczniki_OO_2013.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-26 13:28:51 | 45,6KB | 88 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 06.12.2013.15.25.38_IMG.pdf | 2013-12-06 15:25:38 | 453,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 26-11-2013 13:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Władysława Czyczyn | 26-11-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 06-12-2013 15:25 |