Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO OŚRODKA ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ KUCHNIA GMINNA W PĘZINIE

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO OŚRODKA ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ KUCHNIA GMINNA W PĘZINIE

  1. Zamawiający:    Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11

numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84

adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.

4. Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia są artykuły żywnościowe na potrzeby kuchni gminnej w Pęzinie:

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert całościowych na 8 zadań lub ofert częściowych na poszczególne zadania.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.

Pakiet nr 1 - mięso i przetwory wspólny słownik Zamówień: 15100000-9

Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez

Kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 2 - Drób i przetwory wspólny Słownik zamówień: 15112000-6

Dostawa trzy razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez

Kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 3 - Jaja wspólny Słownik Zamówień: 03142500-3

Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 4 - Nabiał wspólny Słownik Zamówień: 15551300-8 , 15510000-6 , 15530000-2 , 15542100-0

Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 5 - Artykuły spożywcze wspólny Słownik Zamówień:

15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6, 15851100-9, 15321000-4

Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 6 - Pieczywo wspólny Słownik Zamówień: 15810000-9

Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 7 - Warzywa z długim terminem ważności wspólny Słownik

Zamowień15331480-5

Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 8 - Warzywa świeże wspólny Słownik Zamówień: .

153311100-8, 03212100-1

Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

  1. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014 z wyłączeniem 2 miesięcy wakacyjnych lipiec , sierpień 2014r.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne dokumenty.

2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.

Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 i 2 do SIWZ)

W przypadku Wykonawców działających wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie) - oświadczenie składa każdy Współwykonawca osobno.

Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „ spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach złożonych przez wykonawcę.

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,

  2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,

  3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  5. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) lub informację Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  7. Oświadczenie Wykonawcy, iż działa zgodnie z zasadami systemu HACCP (Formularz ofertowy)

  8. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) (Formularz ofertowy)

  9. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczy w postępowaniu).

  1. Ponadto Wykonawca składa następujące dokumenty:

1 ) projekt umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę - formularz stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji,

2) formularz ofertowy - załącznik nr 3

3) formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 4

  1. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena - 100 %.

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 3 grudnia 2013 roku do godziny 1100

  1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 3 grudnia 2013 roku o godzinie 1115

  1. Termin związania ofertą - 30 dni.

  1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach, których opis zawarty jest w § 8 umowy.

  1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

  1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

  1. Osoba upoważniona do kontaktów:   Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 578-38-84.

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25 listopada 2013 roku.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 25.11.2013.11.37.14_Ogloszenie_AZ_2013.pdf 2013-11-25 11:37:14 78,8KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 25.11.2013.11.37.14_SIWZ_AZ_2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-25 11:37:14 114,3KB 100 razy
2 25.11.2013.11.43.49_SIWZ_AZ_zalaczniki_2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-25 11:43:49 244,7KB 115 razy
3 25.11.2013.11.44.02_Zalaczniki_AZ_2013.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-11-25 11:44:02 106,5KB 98 razy
Wynik postępowania
1 10.12.2013.11.18.55_IMG_0001.jpg 2013-12-10 11:18:55 1,7MB
2 10.12.2013.11.19.20_IMG_0002.jpg 2013-12-10 11:19:20 1020,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 25-11-2013 11:37
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Władysława Czyczyn 25-11-2013
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 10-12-2013 11:19