USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
1. Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 91561-34-10 numer telefaksu: 91561-34-10
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.
4. Przedmiot zamówienia:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard Szczeciński Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90650000-8 Usługi usuwania azbestu.
45262660-5 Usuwanie azbestu.
5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: 15 listopada 2013 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu (SIWZ)
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w posępowaniu (SIWZ)
9. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100 %.
11. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 29 sierpnia 2013 roku do godz. 10:00.
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2013 roku o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.
13. Termin związania ofertą – 30 dni.
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.
15. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
- Edyta Wirzynkiewicz– tel. 91 578 38 84 – w zakresie procedury postępowania,
- Magda Cierpicka – tel. 91 561 34 16 – w zakresie przedmiotu zamówienia.
16. Inne informacje
- Zadanie finansowane jest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie i budżetu Gminy Stargard Szczeciński.
- Wszelkie kwestie proceduralne nie ujęte w niniejszej specyfikacji reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
- Do czynności podejmowanych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Zamawiającego i wykonawców stosuje się, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i przepisach odrębnych, przepisy ustawy Kodeks cywilny
17. Środki ochrony prawnej
- Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej”.
18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 sierpnia 2013 roku.
Zastępca Wójt Gminy Jerzy Makowski
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 21.08.2013.21.34.14_OGLOSZENIE.pdf | 2013-08-21 21:34:14 | 91,7KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 21.08.2013.21.34.14_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-08-21 21:34:14 | 427,3KB | 129 razy |
2 | 21.08.2013.21.34.53_Zalaczniki.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-08-21 21:34:53 | 101,1KB | 123 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 04.09.2013.19.53.17_Azbest.pdf | 2013-09-04 19:53:17 | 658,2KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 27.09.2013.13.45.41_Informacja_udzieleniu_zamowienia.doc | 2013-09-27 13:45:41 | 57,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 21-08-2013 20:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jerzy Makowski | 21-08-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 27-09-2013 13:45 |