Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI

1. Zamawiający:    Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 91561-34-10 numer telefaksu: 91561-34-10

adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl

2. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

4. Przedmiot zamówienia:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard Szczeciński Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

90650000-8 Usługi usuwania azbestu.

45262660-5 Usuwanie azbestu.

5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia: 15 listopada 2013 r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu (SIWZ)

8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w posępowaniu (SIWZ)

9. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100 %.

11. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 29 sierpnia 2013 roku do godz. 10:00.

12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2013 roku o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.

13. Termin związania ofertą – 30 dni.

14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

15. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

  1. Edyta Wirzynkiewicz– tel. 91 578 38 84 – w zakresie procedury postępowania,
  2. Magda Cierpicka – tel. 91 561 34 16 – w zakresie przedmiotu zamówienia.

16. Inne informacje

  1. Zadanie finansowane jest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie i budżetu Gminy Stargard Szczeciński.
  2. Wszelkie kwestie proceduralne nie ujęte w niniejszej specyfikacji reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
  3. Do czynności podejmowanych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Zamawiającego i wykonawców stosuje się, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i przepisach odrębnych, przepisy ustawy Kodeks cywilny

17. Środki ochrony prawnej

  1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej”.

18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 sierpnia 2013 roku.

Zastępca Wójt Gminy Jerzy Makowski

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 21.08.2013.21.34.14_OGLOSZENIE.pdf 2013-08-21 21:34:14 91,7KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 21.08.2013.21.34.14_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-08-21 21:34:14 427,3KB 129 razy
2 21.08.2013.21.34.53_Zalaczniki.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-08-21 21:34:53 101,1KB 123 razy
Wynik postępowania
1 04.09.2013.19.53.17_Azbest.pdf 2013-09-04 19:53:17 658,2KB
Udzielenie zamówienia
1 27.09.2013.13.45.41_Informacja_udzieleniu_zamowienia.doc 2013-09-27 13:45:41 57,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 21-08-2013 20:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jerzy Makowski 21-08-2013
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 27-09-2013 13:45