Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard Szczeciński w okresie od 01.09.2013 r. do 30.06.2014 r.

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard Szczeciński do Szkoły Podstawowej w Grzędzicach, Szkoły Podstawowej w Małkocinie, Gimnazjum Gminy Stargard Szczeciński oraz Szkoły Podstawowej nr 8 w Stargardzie Szczecińskim wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.09.2013r. do 30.06.2014r.

1. Zamawiający: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Ceglana 11

numer telefonu: 091 578-38-84 numer telefaksu: 091 578-38-84

adres poczty elektronicznej: oas.@gmina.stargard.pl

2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek Wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6,

4. Przedmiot zamówienia:

Zakres przedmiotu obejmuje:

1. Wykonywanie przez Wykonawcę w okresie od 01.09.2013r. do 30.06.2014r. przewozu uczniów szkół podstawowych i Gimnazjum Gminy prowadzonych przez Gminę Stargard Szczeciński oraz Szkoły Podstawowej nr 8 w Stargardzie Szczecińskim . Przewóz uczniów będzie odbywał się z miejsca ich zamieszkania do siedzib szkół i z siedzib szkół do miejsca ich zamieszkania zgodnie z planem przewozów opracowanym przez Zamawiającego dla części I, II, III i V zamówienia. Natomiast dla części IV zamówienia przewóz uczniów będzie odbywał się zgodnie z potrzebami szkół i po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym.

2. Liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia,

3. Przewóz odbywa się w dni nauki szkolnej dla części I, II, III i V zamówienia, natomiast dla części IV w dni nauki szkolnej i w dni wolne od nauki. W przypadku odpracowywania zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z obowiązującym planem przewozów.

4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna w każdym środku transportu w trakcie przewozu uczniów na zajęcia lekcyjne i z zajęć lekcyjnych. Opiekun winien czuwać nad bezpieczeństwem uczniów podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu.

5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsca siedzące wszystkim przewożonym uczniom,

6. Wykonawca jest zobowiązany przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia, dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci związane z przewozami szkolnymi:

- przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007, Nr 125 poz. 874 ze zm.)

- bezwzględne przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.).

7. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy będące jego własnością i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,

8. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne przeglądy techniczne, podczas realizacji zamówienia, ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów,

9. Plan przewozów może podlegać modyfikacjom w trakcie realizacji zamówienia. Modyfikacje planu przewozów mogą dotyczyć godzin, ilości uczniów i krotności przywozów i odwozów.

10. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części:

Część I. Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Małkocinie.

Część II Przewóz uczniów do i z Gimnazjum Gminy Stargard Szczeciński.

Część III. Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Grzędzicach.

Część IV. Przewozy uczniów na zajęcia pozalekcyjne, konkursy i zawody międzyszkolne według zapotrzebowania szkół prowadzonych przez Gminę Stargard Szczeciński na podstawie odrębnego rozliczenia faktycznie wykonanej usługi w oparciu o ustaloną stawkę za 1 km.

Część V. Przewóz uczniów z miejscowości Kurcewo do i ze Szkoły Podstawowej nr 8 w Stargardzie Szczecińskim.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

60.13.00.00-8- Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.  

6. Termin wykonania zamówienia: od 1 września 2013 do 30 czerwca 2014

7. Opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:

  1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na transport drogowy osób.

  2. Posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na dowożeniu uczniów do szkoły, usługa powinna być wykonywana przynajmniej przez okres jednego roku szkolnego.

  3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednią ilością środków transportu , które są sprawne technicznie oraz posiadają aktualne badania techniczne.

  4. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  5. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 150.000 zł.

2. Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia.

6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. Jest niezgodna z ustawą,

  2. Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3,

  3. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  4. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

  5. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,

  6. Zawiera błędy w obliczeniu ceny,

  7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,

  8. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

  9. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.

8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

  1. Wypełniony i prawidłowo podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2.

  3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty:

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3.

  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione są nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w przypadku osób fizycznych - potwierdza to oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wymienione w pkt. 1.

  3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń

  5. Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności składa następujące dokumenty:

Licencja na transport drogowy osób.

4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie wykonawca składa następujące dokumenty:

  1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 4

  2. Do wykazu powinien być załączony dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca składa następujące dokumenty:

Wykaz posiadanych środków transportu, spełniających wymagania Zamawiającego - Załącznik nr 5.

6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia sytuację ekonomiczną i finansową, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem, zamówienia ( wraz z dowodem opłacenia)

7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:

  1. Formularz oferty powinien zostać złożony w oryginale. Wszystkie inne dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.

  2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczące każdego z tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.

  3. Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów.

  4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

  5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

  6. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji Zamawiającego. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.

  7. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

  8. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów powinny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi. Na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów.

8. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania, stanowi podstawę do wykluczenia z postępowania.

9. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze:

  1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

  2. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

  3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być załączone do oferty.

  4. Oferta powinna zawierać dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w ustępie 1 punkt 2 i ustęp 2 dla każdego partnera z osobna.

  5. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

  6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

10. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 pkt 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   

1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

  1. Oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

  2. Z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją.

  3. Złożone oświadczenia są aktualne podpisane przez osoby uprawnione.

  4. Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.

  5. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:

Cena ofertowa - waga 100%

11. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia:

29 lipca 2013 roku do godziny 1100

12. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 29 lipca 2013 roku o godzinie 1115  

13. Termin związania ofertą - 30 dni.  

14. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach których opis zawarty jest w rozdziale 17 SIWZ i § 7 umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

15. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.  

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

18. Osoba upoważniona do kontaktów:

Edyta Wirzynkiewicz - 091-578-38-84

19. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19 lipca 2013 roku.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 19.07.2013.14.11.11__OGLOSZENIE.pdf 2013-07-19 14:11:11 89,2KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 19.07.2013.14.11.11__SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-19 14:11:11 259,1KB 96 razy
2 19.07.2013.14.31.10__SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-07-19 14:31:10 152,5KB 59 razy
3 19.07.2013.14.31.28__Zalacznik_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-07-19 14:31:28 34KB 105 razy
4 19.07.2013.14.31.45__Zalacznik_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-07-19 14:31:45 39,5KB 71 razy
5 19.07.2013.14.32.00__Zalacznik_3.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-07-19 14:32:00 39KB 73 razy
6 19.07.2013.14.32.15__Zalacznik_4.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-07-19 14:32:15 43KB 70 razy
7 19.07.2013.14.32.51__Zalacznik_5.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-07-19 14:32:51 32,5KB 75 razy
8 21.07.2013.19.27.38__Zalacznik_6.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-07-21 19:27:38 53KB 87 razy
Wynik postępowania
1 30.07.2013.14.18.18_informacja_o_wyborze_str_1.pdf 2013-07-30 14:18:18 601,4KB
2 30.07.2013.14.18.45_informacja_o_wyborze_str_2.pdf 2013-07-30 14:18:45 211,9KB
3 22.08.2013.18.58.41_IMG.pdf 2013-08-22 18:58:41 426,9KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 19-07-2013 14:11
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Władysława Czyczyn 19-07-2013
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 22-08-2013 18:58