Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze gminy Stargard Szczeciński Wspólnego

OGŁOSZENIE 

O  ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYM

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY ORAZ O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO NA OBSZARZE GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI

 

  1. Zamawiający:     Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 91561-34-10      numer telefaksu: 91561-34-10

adres poczty elektronicznej:        sekretariat@gmina.stargard.pl

 

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

 

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 303, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

 

  1. Przedmiot zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia

Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze gminy Stargard SzczecińskiWspólnego

  1. Słownika Zamówień (CPV):

71.40.00.00–2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i  zagospodarowania terenu

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy,
  2. sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  3. sporządzanie projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy,
  4. sporządzanie projektów zmian decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  5. obsługa merytoryczna postępowań administracyjnych o ustalenie warunków zabudowy oraz o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, łącznie z postępowaniami odwoławczymi oraz sądowo – skargowymi.

 

  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: 
    1. rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy.
    2. zakończenie wykonywania przedmiotu zamówienia  – do 31 grudnia 2013 r.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu
  2. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
    2. posiadają lub dysponują osobą zdolną do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia o posiadanym potencjale finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia.
  2. Brak podstaw do wykluczenia w rozumieniu art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p.; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. oraz dokumentów potwierdzających brak wykluczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  3. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast  pozostałe warunki,  określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:
    1. posiadają lub dysponują osobą zdolną do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia o posiadanym potencjale finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia.
  4. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
  5. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
    2. wykonawcy nie spełniający powyższych  warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni  z niniejszego  postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści  Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona
    3.  
  6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
  2. oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2, 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu  wykazania  braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy formularz stanowiący załącznik 2b, do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
  5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  6. oświadczenie, o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia formularzu stanowiącym załącznik nr 3  do specyfikacji.
  7. oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia - na formularzu  stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji,

W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

 

  1. Wymagania dotyczące wadium   

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena   –   100 %.

 

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 15 stycznia 2012 roku do godz.13:00.

 

  1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15 stycznia 2012 roku o godz. 13:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.

 

  1. Termin związania ofertą– 30 dni.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

 

  1. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
    1. Bartosz Rudnicki       –   tel. 91 561 34 27  –  w zakresie procedury postępowania,
    2. Mirosława Antczak   –   tel. 91 561 34 51  –  w zakresie przedmiotu zamówienia.

 

  1. Inne informacje
    1. Wszelkie kwestie proceduralne nie ujęte w niniejszej specyfikacji reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
    2. Do czynności podejmowanych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Zamawiającego i wykonawców stosuje się, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i przepisach odrębnych, przepisy ustawy Kodeks cywilny.

 

  1. Środki ochrony prawnej
    1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    3. Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej”.

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w  dniu 3 stycznia 2013 roku.      

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowiniu.pdf 2013-01-03 14:37:30 2,2MB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-01-03 14:37:30 291,6KB 206 razy
2 zal_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-01-03 14:37:50 53,8KB 169 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Modyfikacja_treA_ci_ogA_oszenia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-01-08 09:21:50 390,6KB
Wynik postępowania
1 Ogloszenie_o_wyborze_oferty.pdf 2013-01-21 14:52:20 605,3KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2013-01-31 08:55:24 58,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 03-01-2013 14:37
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Mirosława Antczak 03-01-2013
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 31-01-2013 08:55