Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

SPRZEDAŻ I DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ OLEJU NAPĘDOWEGO.

1. Zamawiający:    Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11

numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84

adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl

2. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.

4. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju napędowego w ilości ok. 20 000 litrów w ciągu roku do autobusu szkolnego Jelcz L 090M, samochodu Fiat Ducato, samochodu Volkswagen oraz samochodu Renault Master zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

- Zakupione paliwo musi spełniać wymagania określone w normie PN-EN 590:2010 (U) Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań.

-Oferowany olej napędowy musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku ( Dz. U. Nr 221.poz. 1441 z dnia 16 grudnia 2008 roku ) w okresie obowiązywania umowy tj. dwanaście miesięcy od dnia podpisania umowy na dostawę oleju napędowego, w ilości : 20 000 litrów.

W przypadku zmiany określonych wyżej norm i przepisów oferowany olej napędowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami.

5. Termin wykonania zamówienia: od 4 stycznia 2013 do 31 grudnia 2013.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b) posiadania wiedzy i doświadczenia,

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Za spełnienie warunku :

a) posiadania uprawnień do działalności - Zamawiający uzna posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,

b) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna wykonanie w okresie trzech ostatnich lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia,

c) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków postępowania zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/niespełna. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych ustawą oraz określonych przez Zamawiającego:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,

  2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,

  3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  1. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  1. Dokument potwierdzający posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  1. Oświadczenie zawierające gwarancję, że każda partia przedmiotu dostawy będzie bezwzględnie spełniać parametry zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki (aktualnie Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r.- Dz. U. Nr 221.poz. 1441 z dnia 16 grudnia 2008r.).

  1. Oświadczenie, w którym Wykonawca wskaże producenta oferowanego oleju napędowego.

  1. Dokumenty o których mowa w punktach 1 do 8 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty:

    1. wzór umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę -formularz stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ,

    2. wykaz dostaw-formularz stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ

.8. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   

cena - 50 %.

upust - 50 %

10. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 28 grudnia 2012 roku do godziny 1200

11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 28 grudnia 2012 roku o godzinie 1215

12. Termin związania ofertą - 30 dni.

13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach, których opis zawarty jest w § 8 umowy.

14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

18. Osobami upoważnionymi do kontaktów:   Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 578-38-84.

19. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 grudnia 2012 roku.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OGLOSZENIE.pdf 2012-12-18 20:02:56 45,2KB
2 zalaczniki.zip 2012-12-18 20:08:50 38,3KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-12-18 20:02:56 217,7KB 110 razy
Wynik postępowania
1 INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY.pdf 2012-12-28 13:49:16 23,2KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 18-12-2012 20:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Władysława Czyczyn 18-12-2012
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 28-12-2012 13:50