SPRZEDAŻ I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO KOTŁOWNI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO KOTŁOWNI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI.
-
Zamawiający: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11
numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84
adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.
4. Opis przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju opałowego do kotłowni Szkół Podstawowych z terenu Gminy Stargard Szczeciński zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia (bezpłatny transport lub koszt w cenie oferty) przedmiotu zamówienia - po uzgodnieniu terminu dostawy z osobą upoważnioną z ramienia Zamawiającego - w godz. 8.00- 15.00 w terminie trzech dni od zgłoszenia.
Parametry oleju:
-
wartość opałowa nie niższa niż - 42,6 MJ/kg PN-C-96024;2001
-
gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż - 0,860 g/ml PN-C-96024;2001
-
zawartość siarki nie więcej niż - 0,20% (m/m) 96024;2001
-
zawartość wody nie większa niż - 200 mg/kg 96024;2001
-
zawartość stałych ciał obcych nie większą niż - 24 mg/kg96024;2001
Ilość oleju:
-
Szkoła Podstawowa w Pęzinie - 24 000 litrów rocznie
-
Szkoła podstawowa w Grzędzicach - 20 000 litrów rocznie
-
Szkoła Podstawowa w Małkocinie - 32 000 litrów rocznie
-
Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2013 do 31 grudnia 2013.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą brać udział Oferenci, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Pzp.
W przypadku Wykonawców działających wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie)
-
oświadczenie składa każdy Współwykonawca osobno.
2. Spełniają następujące minimalne wymogi kwalifikacyjne:
-
akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji, w tym wzór przyszłej umowy.
-
sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”
-
złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji.
Niespełnienie któregokolwiek wymogu spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania i odrzucenie oferty.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „ spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach złożonych przez wykonawcę.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczy w postępowaniu).
7) Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- jest uprawniony do występowania w obrocie prawny, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
8) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
9) Dokumenty o których mowa w pkt 8 winny być przedłożone w formie oryginałów, odpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.
-
Ponadto Wykonawca składa następujące dokumenty:
-
projekt umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę - formularz stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji,
-
formularz ofertowy - załącznik nr 3
-
formularz ofertowy - załącznik nr 4
-
-
.Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 10 grudnia 2012 roku do godziny 1100
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 10 grudnia 2012 roku o godzinie 1115
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach, których opis zawarty jest w § 11 umowy.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
-
Osobami upoważnionymi do kontaktów: Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 578-38-84.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30 listopada 2012 roku.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie.pdf | 2012-11-30 11:41:09 | 186,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-30 11:49:47 | 235,2KB | 102 razy |
2 | Zalaczniki_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-30 11:51:39 | 37,4KB | 95 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Odpowiedz_na_zapytanie_1_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-06 20:50:07 | 26,7KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY.pdf | 2012-12-11 18:13:05 | 25,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 30-11-2012 11:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Władysława Czyczyn | 30-11-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 11-12-2012 18:13 |