Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard Szczeciński

OGŁOSZENIE 

O  ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYM

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI

 

  1. Zamawiający:     Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 91561-34-10      numer telefaksu: 91561-34-10

adres poczty elektronicznej:        sekretariat@gmina.stargard.pl

 

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

 

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

 

  1. Przedmiot zamówienia:
  2. Nazwa zamówienia

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard SzczecińskiWspólnego Słownika Zamówień (CPV):

  90650000-8 Usługi usuwania azbestu.

  45262660-5 Usuwanie azbestu.

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi usunięcia materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard Szczeciński w ilości ok. 274,36 Mg. Usługa będzie polegać na:
  3. (zadanie nr 1) demontażu pokryć dachów i innych elementów  zebraniu ich, transporcie  oraz utylizacji zebranych materiałów w miejscach do tego przygotowanych (specjalistyczne składowisko) i  za potwierdzeniem każdego zdjęcia na podstawie karty usunięcia odpadu ≈ 201,89 Mg.
  4. (zadanie nr 2) zebranie, transport oraz utylizacja zebranych materiałów w miejscach do tego przygotowanych (specjalistyczne składowisko)   za potwierdzeniem każdego przekazania odpadu  na podstawie karty usunięcia odpadu ≈ 72,47 Mg.

Zadanie będzie wykonywane zgodnie z wieloletnim programem pn.:  Program Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032 wprowadzonym uchwałą Rady Ministrów z 14.07.2009 r. Zastosowanie mają również uchwała Nr XLI/322/2010 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 17.09.2010 r. i uchwała Nr XVII/155/12 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 27.04.2012 r.   Terminy usunięcia azbestu z poszczególnych nieruchomości należy uzgodnić z właścicielem oraz przedstawić Zamawiającemu preliminarz rzeczowo- finansowy prac. Usunięcia odpadów zawierających azbest należy wykonać z nieruchomości podanych w poniższej tabeli :

 

 

Zadanie nr 1: DEMONTAŻ, TRANSPORT, UTYLIZACJA

 

 

 

 

 

≈ ilość azbestu do usunięcia

Lp.

 

wyszczególnienie zadań

 

 

 

 

 

m2

Mg

1.

Kiczarowo 2 - zadaszenie budynku gospodarczego,

100

1,80

2.

Barzkowice (dz. Nr 37/12) - zadaszenie budynku gospodarczego,

3950

71,10

3.

Kiczarowo 18 C - zadaszenie budynku gospodarczego,

3220

57,96

4.

Święte 8 - zadaszenie budynku gospodarczego

220

3,96

5.

Grzędzice ul. Jeziorna 23 - zadaszenie budynku gospodarczego

116

2,09

6.

Małkocin 59/1 - zadaszenie budynku gospodarczego

30

0,54

7.

Grzedzice ul. Jeziorna 13 - zadaszenie budynku gospodarczego

140

2,52

8.

Małkocin 1B - zadaszenie budynku gospodarczego

600

10,80

9.

Witkowo Drugie 71 - zadaszenie budynku gospodarczego

312

5,62

10.

Kurcewo 13 - zadaszenie budynku gospodarczego

45

0,81

11.

Warchlino 2 - zadaszenie budynku gospodarczego

54

0,97

12.

Strzyżno  21 - zadaszenie budynku gospodarczego

15

0,27

13.

Strzyżno 22 - zadaszenie budynku gospodarczego

 

105

1,89

14.

Barzkowice 41B - zadaszenie budynku gospodarczego

1000

18,00

15.

Witkowo II 2 - zadaszenie budynku mieszkalnego

140

2,52

16.

Rogowo 9A - zadaszenie budynku gospodarczego

700

12,60

17.

Rogowo 9B - zadaszenie budynku gospodarczego

105

1,89

18.

Klępino 58 - zadaszenie budynku gospodarczego

140

2,52

19.

Małkocin 24/1 zadaszenie budynku mieszkalno-gospodarczego

135

2,43

20.

Klępino 70  - zadaszenie budynku gospodarczego

59

1,06

21.

Kurcewo 6B - zadaszenie budynku gospodarczego

30

0,54

 

Razem:

11216

201,89

Zadanie nr 2: TRANSPORT, UTYLIZACJA

 

 

 

 

≈ ilość azbestu do usunięcia

Lp.

wyszczególnienie zadań

 

 

 

 

m2

Mg

22.

Małkocin 73

2600

46,80

23.

Małkocin 13

15

0,27

24.

Święte 19

200

3,60

25.

Koszewo 10/1-6

420

7,56

26.

Witkowo Pierwsze 22

85

1,53

27.

Rogowo 9B

60

1,08

28.

Witkowo Drugie 27

230

4,14

29.

Kurcewo 6

40

0,72

30.

Małkocin 48

20

0,36

31.

Koszewo 19/3, 19/4

206

3,71

32.

Witkowo Drugie 71

120

2,16

33.

Koszewko 11

30

0,54

 

Razem:

4026

72,47

         

 

  1. Wykonanie usługi.
  2. Wykonawca będzie zobowiązany do zebrania, transportu i utylizacji odpadów szkodliwych pochodzących z rozbiórki materiałów zawierających azbest. Wykonanie unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych może być powierzone wyłącznie podmiotowi posiadającemu odpowiednie uprawnienia. Z czynności tej wykonawca przedstawi dokument potwierdzający rozbiórkę, zebranie, transport i utylizację lub oddanie do utylizacji dla podmiotu uprawnionego.Brak dokumentu świadczącego o utylizacji lub przekazaniu uprawnionemu podmiotowi do utylizacji spowoduje, że Zamawiający nie przystąpi do wykonywania odbioru oraz zgłosi do PIOŚ i prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przeciwko środowisku. 
  3. Wykonawca musi zapewnić:
    • nadzór osoby posiadającej uprawniania kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
    • oznaczenie i zabezpieczenie placu rozbiórki,
    • uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót rozbiórkowych ( Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia).
  4. Wykonanie prac należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także prawidłowe dokumentowanie całego procesu. 
  5. Odbiór wykonanych prac dokonywany będzie z udziałem właściciela nieruchomości skąd usunięto azbest na podstawie protokołu odbioru azbestu i zakończenia prac.
  6. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia zdeponowanych odpadów na specjalistycznym składowisku (karta przekazania odpadu).
  7. Ważenie usuniętych materiałów zawierających azbest odbywać się będzie na terenie usuwania w obecności przedstawiciela Zamawiającego i właściciela nieruchomości, wagą zapewnioną przez Wykonawcę.
  8. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części usługi podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień :
    • warunkiem podzlecenia wykonania części usługi będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą;
    • wykonawca przed zleceniem wykonania części zamówienia przedstawi Zamawiającemu wykaz prac powierzanych do wykonania wraz z wymaganymi uprawnieniami do realizacji tej części zamówienia,
    • przed zawarciem umowy z podwykonawcą, wykonawca przedstawi uprawnienia podwykonawcy, jeżeli zlecane prace takich uprawnień wymagają,
    • jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie;
    • uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy;
    • za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność finansowo-rzeczowa spoczywa na wykonawcy;
    • wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za prace zlecone do wykonania podwykonawcy;
  9. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
  10. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie usługi ustala się w formie umownej za faktyczną ilość usuniętego materiału zawierającego azbest na podstawie karty usunięcia odpadu.
  11. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie obejmowało wszelkie koszty usunięcia odpadów, a w szczególności koszty rozbiórki, zebrania, transportu, utylizacji w miejscu specjalistycznym, koszty ewentualnych szkód powstałych w wyniku dokonanej rozbiórki.
  12. Wynagrodzeniem wykonawcy będzie iloczyn ceny jednostkowej za 1 kg x ilość kg usuniętego materiału.
  13. Rozliczenia za wykonanie usługi będą dokonywane miesięcznymi fakturami przejściowymi po usunięciu azbestu z danych nieruchomości.
  14. termin płatności fakturkompletnych  i prawidłowo wystawionych, przejściowych i faktury końcowej – 30 dni od daty potwierdzonego doręczenia Zamawiającemu. Faktura musi być sprawdzona i zatwierdzona przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz  zawierać załączniki tj.: protokołu odbioru prac bez zastrzeżeń, podpisany przez upoważnione osoby reprezentujące Zamawiającego i Wykonawcę oraz właściciela nieruchomości z załączoną kartą przekazania odpadu na składowisko.

 

  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:  30 października 2012 r.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu
  2. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  4. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać odpowiedniego organu zezwolenie i decyzję zatwierdzającą program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi.
  5. Wiedza i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi usuwania, zbierania, transportu i utylizacji odpadów zawierających azbest. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i  dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należyta starannością; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (poprzez wypełnienie tego warunku należy rozumieć zobowiązanie się tego podmiotu do wykonania części lub całości zamówienia  lub oddanie do dyspozycji wykonawcy co najmniej kadry kierowania usługą wraz ze specjalistami przeszkolonymi w zakresie usuwania odpadów azbestowych, którzy posiadają wymagane uprawnienia oraz doświadczenie oraz zobowiązanie się do stałej usługi doradztwa w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia).
  6. Potencjał techniczny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : nie określa się minimalnych standardów.
  7. Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
  8. kierownikiem robót rozbiórkowych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
  9. osobami lub podmiotami uprawnionymi do wykonywania prac związanych z usuwaniem, a następnie utylizacją zdemontowanych elementów zawierających azbest, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r.w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. Nr 71 poz. 649 ).

Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia o posiadanym potencjale finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia.
  3. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł.
  4. Brak podstaw do wykluczenia w rozumieniu art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p.; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. oraz dokumentów potwierdzających brak wykluczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  5. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast  pozostałe warunki,  określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:
  6. Wiedza i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi usuwania, zbierania, transportu i utylizacji odpadów zawierających azbest. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i  dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należyta starannością; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (poprzez wypełnienie tego warunku należy rozumieć zobowiązanie się tego podmiotu do wykonania części lub całości zamówienia  lub oddanie do dyspozycji wykonawcy co najmniej kadry kierowania usługą wraz ze specjalistami przeszkolonymi w zakresie usuwania odpadów azbestowych, którzy posiadają wymagane uprawnienia oraz doświadczenie oraz zobowiązanie się do stałej usługi doradztwa w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia ).
  7. Potencjał techniczny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : nie określa się minimalnych standardów.
  8. Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
  9. kierownikiem robót rozbiórkowych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
  10. osobami lub podmiotami uprawnionymi do wykonywania prac związanych z usuwaniem, a następnie utylizacją zdemontowanych elementów zawierających azbest, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. Nr 71 poz. 649 )

Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia o posiadanym potencjale finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia.
  2. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
  3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  4. ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
  5. wykonawcy nie spełniający powyższych  warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni  z niniejszego  postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści  Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.

 

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
  2. oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2, 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu  wykazania  braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy formularz stanowiący załącznik 2b, do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
  5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  6. zezwolenie i decyzje zatwierdzająca program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi wydana przez odpowiedni organ.
  7. wykaz wykonanych usług polegających na usuwaniu azbestu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającychswoim rodzajem i wartością  przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonaniaoraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane prawidłowo i zostały ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
  8. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę (należy podać podstawę dysponowania wskazanymi osobami), w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w tym wykaz osób lub podmiotów uprawnionych do wykonywania prac związanych z usuwaniem, a następnie utylizacją zdemontowanych elementów zawierających azbest, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r.w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. Nr 71 poz. 649 )) - formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji
  9. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji.
  10. oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia - na formularzu  stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji,
  11. polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 100 000,00 zł,

W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

 

  1. Wymagania dotyczące wadium  

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena   –   100 %.

 

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 21 sierpnia 2012 roku do godz.10:00.

 

  1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21 sierpnia 2012 roku o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.

 

  1. Termin związania ofertą– 30 dni.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

 

  1. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:    
  2. Bartosz Rudnicki       –   tel. 91 561 34 10  –  w zakresie procedury postępowania,
  3. Magda Cierpicka      –   tel. 91 561 34 16  –  w zakresie przedmiotu zamówienia.

 

  1. Inne informacje
  2. Zadanie finansowane jest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
  3. Wszelkie kwestie proceduralne nie ujęte w niniejszej specyfikacji reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
  4. Do czynności podejmowanych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Zamawiającego i wykonawców stosuje się, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i przepisach odrębnych, przepisy ustawy Kodeks cywilny.

 

  1. Środki ochrony prawnej
  2. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  4. Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej”.

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w  dniu13 sierpnia 2012 roku.    

 

 

 

 

                        Zastępca Wójt Gminy

 

Jerzy Makowski 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie_o_zamowieniu.pdf 2012-08-13 15:25:23 89,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-08-13 15:25:48 394,8KB 189 razy
2 zaA__do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert 2012-08-13 15:26:03 71,0KB 64 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Odpowiedz_na_zapytanie-z_dn_16.08_2012.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-08-17 11:51:35 191,1KB
Wynik postępowania
1 Ogloszenie_o_wyborze_oferty.pdf 2012-08-24 10:21:52 224,7KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2012-09-10 12:05:21 1,2MB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 13-08-2012 15:23
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 13-08-2012
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 10-09-2012 12:05