Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
WOLNE STANOWISKO PRACY
NA CZAS ZASTĘPSTWA
w Urzędzie Gminy Stargard
Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard
Wolne stanowisko;
stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
Liczba i wymiar etatu – 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy (Umowa o prace na czas zastępstwa)
1. Wymagania niezbędne:
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe
2. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność nabywania i praktycznego wykorzystywania wiedzy,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach podziału nieruchomości, scalania i podziału nieruchomości oraz spraw z zakresu rozgraniczania nieruchomości.
-
Prowadzenie postępowań związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, o których mowa w ustawie o gospodarce nieruchomościami.
-
Prowadzenie spraw związanych z umarzaniem i rozkładaniem na raty wierzytelności gminy uzyskanych z tytułu opłat adiacenkich.
-
Koordynowanie i sporządzanie planów wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami.
-
Prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji mienia, w tym
1) przygotowywanie dokumentacji do urządzenia ksiąg wieczystych oraz do wprowadzenia w nich zmian,
2) sporządzenie dokumentu OT i przekazanie do księgowości.
-
Prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych oraz jej aktualizacja.
-
Kontrola zagospodarowania nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz aktualizacja opłaty rocznej z tytułu oddania gruntów w użytkowanie wieczyste i trwały zarząd.
-
Sporządzanie sprawozdania o użytkowaniu gruntów w gminie.
-
Sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego obejmującej zakres realizowanych zadań.
-
Przygotowywanie i składanie deklaracji w sprawie podatku leśnego za nieruchomości stanowiące własność Gminy w terminach określonych w przepisach prawa.
-
Składanie korekt w/w deklaracji w terminach określonych w przepisach prawa.
-
Uzgadnianie z pracownikiem księgowości stanu mienia gminnego na koniec roku budżetowego.
-
Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących zakresu prowadzonych spraw.
-
Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznych oraz projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców w zakresie swoich obowiązków oraz podejmowanie działań zapewniających należyte ich załatwienie.
-
Sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta oraz sprawozdań statystycznych w zakresie swoich obowiązków.
-
Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu obowiązków.
-
Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku;
-
praca w siedzibie Urzędu Gminy Stargard, ul. Rynek Staromiejski 5. Budynek wyposażony w podjazd i windę,
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
-
obsługa urządzeń biurowych
-
praca polegająca na czynnościach powtarzających się.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie (przesłanie) następujących dokumentów:
-
podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
-
zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy, podpisanie i dołączenie jej do dokumentów aplikacyjnych. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy znajduje się na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce PRACA –Urząd Gminy, oraz w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Społecznych i Obywatelskich pok. 213,
Oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia 26.05.2021 roku do godz. 1530 (uwaga; liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Stargard)
na adres:
Urząd Gminy Stargard
Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard
Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w kopercie opatrzonej napisem:
„ Umowa o pracę na czas zastępstwa na wolne stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Gminy Stargard”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91/561 34 25, 91/ 561 34 24
Wójt Gminy Stargard
Jerzy Makowski
Stargard, dnia 20 maja 2021 roku
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 20-05-2021 17:48 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jerzy Makowski | 20-05-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 20-05-2021 17:49 |