Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

2020-04-15 Odpowiedzi na pytania

Stargard, 15.04.2020 roku

Odpowiedzi na pytania do postępowania nr GKI.271.34.2020.G.Ch. „Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Stargard”.

Pytanie 1. „Sprzedawca jest zobowiązany zapewnić rozładunek i wniesienie dostarczonego sprzętu do siedziby Zamawiającego, o której mowa w ust. 1, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, że wszelkie uszkodzenie sprzętu podczas transportu i wniesienia” Zwracam się z prośbą o udzielenie wyjaśnienia co Zamawiający rozumie pod stwierdzeniem rozładunek i wniesienie. W obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego sugerujemy zmianę zapisu na – dostarczenie do siedziby Zamawiającego.  

Odpowiedź:

Zamawiający rozumie wniesienie przedmiotu sprzedaży do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego.

 Pytanie 2.

W okresie gwarancji  Sprzedawca usunie wszelkie wady i usterki w przedmiocie umowy na swój koszt (użyty materiał, sprzęt, dojazd, wynagrodzenie pracownika itp.) w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia wady lub usterki przez Kupującego.

Proszę o informację czy Zamawiający dopuści zapis „W okresie gwarancji  Sprzedawca zapewni czas reakcji serwisu na wszelkie wady i usterki w przedmiocie umowy na swój koszt (użyty materiał, sprzęt, dojazd, wynagrodzenie pracownika itp.) w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia wady lub usterki przez Kupującego.”?

 Odpowiedź:

Zamawiający modyfikuje przedmiotowy zapis:

Sprzedawca zapewni czas reakcji serwisu w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia.

Sprzedawca usunie wszelkie wady i usterki w przedmiocie umowy na swój koszt (użyty materiał, sprzęt, dojazd, wynagrodzenie pracownika itp.) w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia wady lub usterki przez Kupującego.

Pytanie 3.

Jaki abonament jest wymagany?

Minimalne parametry routera:
     Stan: nowy
     Wbudowany modem 3G. 4G/LTE
     Gniazdo SIM
     WiFi 2.4 GHz 150 Mbps
     Abonament LTE 2 miesiące
     Gwarancja 24 m-ce

  Odpowiedź:

Abonament min. 30 GB miesięcznie

Pytanie 4.

Czy ma to być Windows 10 Home , czy Windows 1o Professional  zapewniający możliwość przyłączenia się do domeny Active Directory?

Odpowiedź:

Nie jest wymagany Windows 10 PRO

Pytanie 5.

Oprogramowanie: Microsoft Office 365(2019) dla licencja dla edukacji bezterminowa- może być tylko roczne lub miesięczne / nie ma bezterminowego/
proszę o wyjaśnienie

Odpowiedź:

Microsoft w róży sposób określa swoje wyroby. Na dzień dzisiejszy odpowiednikiem Office’a 365 bezterminowego jest np. 2019, co zaznaczono w nawiasie i dla takiego są licencje bezterminowe.

Pytanie 6.

Minimalne parametry routera:

Abonament LTE 2 miesiące

 Operatorzy komórkowi stosują abonament na minimum 12 miesięcy. Nie ma możliwości wykupienia abonamentu na 2 miesiące. Każdy z operatorów komórkowych stosuje również określony pakiet danych GB do wykorzystania.

Można ewentualnie dokonać zakupu na dwa miesiące tzw. karty „prepaid”, którą można zasilić i wykupić odpowiedni transfer danych, ale w tym przypadku, też będzie ograniczenie, np. do 50GB / miesiąc, 100GB / miesiąc.

 Prosimy Zamawiającego o rozwinięcie opisu przytoczonego punktu - Abonament LTE 2 miesiące.

Odpowiedź:

Abonament min. 30 GB miesięcznie

Pytanie 7

Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego / oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?

Odpowiedź:

Tak.

Pytanie 8

Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe / biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?

Odpowiedź:

Oprogramowanie może być zainstalowane również przez Sprzedawcę.

Pytanie 9

Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji?

Odpowiedź:

Tak.

Pytanie 10

Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje możliwość zastosowanie procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania?

Odpowiedź:

Weryfikacja nastąpi w terminie 3 dni roboczych

Pytanie 11

Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?

Odpowiedź:

Tak.

Pytanie 12

W związku z faktem, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest dla użytkownika działającego w obszarze edukacyjnym, zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający zaakceptuje  w zamawianych komputerach system operacyjny Windows 10 Pro Academic dostarczany w ramach programu STF  („ Shape The Future”), który jest optymalny kosztowo i dedykowany dla jednostek edukacyjnych typu przedszkola, szkoły podstawowe, zawodowe, średnie oraz szkoły policealne?

Odpowiedź:

Tak.

Pytania i odpowiedzi są integralną częścią ogłoszenia nr GKI.271.34.2020.G.Ch.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 15-04-2020 12:01
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Chełmiński 15-04-2020
Ostatnia aktualizacja: - 15-04-2020 12:01