Stanowisko ds. obsługi administracyjnej w Straży Gminnej Gminy Stargard Szczeciński
WÓJT GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński
Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard Szczeciński
Wolne stanowisko urzędnicze:
stanowisko ds. obsługi administracyjnej w Straży Gminnej Gminy Stargard Szczeciński
Liczba i wymiar etatu – 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu grudniu 2013 roku wyniósł 2,56
1. Wymagania niezbędne:
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie wyższe
• obywatelstwo polskie
• minimum 6 miesięcy pracy w administracji państwowej lub samorządowej
2. Wymagania dodatkowe:
• samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
• odpowiedzialność,
• umiejętność pracy w zespole,
• wysoka kultura osobista,
• umiejętność negocjacji, przewidywania, analiz i syntezy,
• dobra umiejętność obsługi komputera, a zwłaszcza programów Excel, Word,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• przyjmowanie korespondencji związanej z działalnością straży gminnej,
• prowadzenie rejestrów związanych z funkcjonowaniem straży gminnej,
• opracowywanie programów edukacyjnych promujących bezpieczeństwo,
• obsługa administracyjna straży gminnej.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie (przesłanie) następujących dokumentów:
• kopię dowodu osobistego,
• kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacji dodatkowych,
• kopie świadectw pracy,
• referencje,
• oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce PRACA –Urząd Gminy, oraz w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Społecznych i Obywatelskich pok. 212),
• podpisane CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.
• list motywacyjny (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej)
• oświadczenie kandydata o niekaralności, (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia 13.01.2014 roku
(uwaga; w przypadku przesłania pocztą liczy się data stempla pocztowego)
na adres:
Urząd Gminy Stargard Szczeciński
Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard Szczeciński
Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w kopercie opatrzonej napisem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi administracyjnej Straży Gminnej Gminy Stargard Szczeciński ”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91/561 34 25, 91/ 561 34 24
Uwaga;
1. Oferty które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane
2. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
Wójt Gminy Stargard Szczeciński Kazimierz Szarżanowicz
Stargard Szczeciński, dnia 30 grudnia 2013 roku
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 30-12-2013 17:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Kazimierz Szarżanowicz | 30-12-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 30-12-2013 17:31 |