Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Szkolenie: Sprzedawca- handlowiec z obsługą komputera i kas fiskalnych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej informuje, iż od dnia 01.01.2013r. do 30.06.2014r. realizuje partnerski projekt systemowy „Integracja społeczna w powiecie stargardzkim”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1, Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt skierowany jest do 28 osób (bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo) z terenu Gminy Stargard Szczeciński.

Zapytanie ofertowe

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stargardzie Szczecińskim poszukuje specjalistów i firm do przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS.

Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie szkolenia:

Sprzedawca- handlowiec z obsługą komputera i kas fiskalnych''

(14 osób)

  1. SZKOLENIE ZAWODOWE (wrzesień-listopad 2013r.) - mające na celu zdobycie umiejętności Sprzedawca- handlowiec z obsługą komputera i kas fiskalnych (14 osób),

(cena powinna zawierać: szkolenie HACCP, wykonanie badań sanitarno - epidemiologicznych, badania lekarskie, koszty egzaminów (teoretyczny i praktyczny), zaświadczenie uzyskania uprawnień wg wzoru MEN, certyfikat, catering oraz obiad w trakcie trwania zajęć, ubezpieczenie NNW etc.)

  • Przewidywana grupa - 14 osób

Oferty powinny zawierać:

  • koszt brutto szkolenia na osobę (m.in. wynagrodzenie wykładowców i instruktorów, koszty egzaminów (teoretyczny i praktyczny), eksploatacja sprzętu własnego, ubezpieczenie NNW szkolenie HACCP, wykonanie badań sanitarno - epidemiologicznych, badania lekarskie, zaświadczenie uzyskania uprawnień wg wzoru MEN, certyfikat, etc.);

  • koszt brutto cateringu w trakcie trwania zajęć teoretycznych - przerwy kawowe, powinny składać się z wyrobów cukierniczych (ciastka, wafelki itp.), kawy, herbaty, soków, wody mineralnej, mleko do kawy, cukier, cytryna;

  • koszt brutto cateringu wraz z obiadem ( zupa + drugie danie) w trakcie trwania zajęć teoretycznych - przerwy kawowe, powinny składać się z wyrobów cukierniczych (ciastka, wafelki itp.), kawy, herbaty, soków, wody mineralnej, mleko do kawy, cukier, cytryna;

  • informacje dotyczące merytorycznego przygotowania osób w zakresie prowadzenia i koordynowania szkoleń;

  • umowę przedwstępną na wynajęcie sali wykładowej lub oświadczenia o posiadaniu własnej sali wykładowej;

  • zapewnienie materiałów szkoleniowych;

  • program szkolenia z uwzględnieniem 80 godzin (zajęć teoretycznych i praktycznych);

  • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS (jeżeli dotyczy);

  • oświadczenie o niezaleganiu ze zobowiązaniami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego;

  • oświadczenie o niekaralności członków Zarządu lub właściciela za przestępstwa popełnione umyślnie;

  • zaświadczenie o wpisie do ewidencji instytucji szkoleniowych;

  • wzór zaświadczenia o ukończonym szkoleniu lub wzór dokumentu potwierdzającego nabyte uprawnienia;

Kompletna oferta winna zawierać formularz zgodny z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania:

  • formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1

W ramach umowy na realizację szkolenia wykonawca zostanie zobowiązany min. do:

  1. oznakowania pomieszczeń, w których będzie realizowana usługa zgodnie
    z wytycznymi PO KL;

  2. archiwizacji wszystkich dokumentów (logowanych zgodnie z wytycznymi POKL) związanych z realizowanym projektem do 31 grudnia 2020 r.;

  3. umożliwienia przeprowadzenia kontroli projektu przez GOPS jak i inne instytucje kontrolne wyznaczone przez Instytucję Pośredniczącą (Wojewódzki Urząd Pracy
    w Szczecinie) i Instytucję Zarządzającą (ministra właściwego ds. rozwoju);

  4. udzielenia nieodpłatnej licencji niewyłącznej, obejmującej prawo do korzystania
    z utworów w postaci: materiałów zdjęciowych, materiałów audiowizualnych, prezentacji dotyczących realizowanego szkolenia;

  5. organizacji miejsca szkolenia i zapewnienia kadry szkolącej;

  6. zapewnienia materiałów szkoleniowych oraz ich oznakowania zgodnie
    z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL;

  7. wydania zaświadczeń po ukończonym szkoleniu (zawierającego niezbędne logotypy wg wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL);

  8. prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć oraz przeprowadzenia ewaluacji szkolenia i dostarczenia dokumentacji do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej nie później niż 10 dni od dnia zakończenia szkolenia.

KRYTERIA WYBORU OFERTY, TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.

Kryteria wyboru oferty: CENA

Wybór wykonawcy prowadzony jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2004r. Nr1, poz.177 z późniejszymi zmianami) zgodnie z wyłączeniem wskazanym w art. 4 pkt. 8 wyżej powołanej ustawy, w związku z umową o dofinansowanie projektu systemowego „Integracja społeczna w powiecie stargardzkim” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Termin i miejsce składania ofert:

  1. Oferty należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie z dopiskiem Integracja społeczna w powiecie stargardzkim - ,,Sprzedawca- handlowiec z obsługą komputera i kas fiskalnych'', na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek Staromiejski 5, pokój nr 2, 73-110 Stargard Szczeciński, osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 10.06.2013.r. do godziny 12.00.

  2. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony 17.06.2013r. w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej pod adresem: http://bip.gops.stargard.pl

  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

  6. Zamawiający zastrzega sobie zmianę przewidywanej ilości uczestników projektu.

  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu rozpoczęcia się szkolenia

  8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru oferty szkoleniowej bez zapewnienia cateringu lub cateringu z obiadem.

  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

  10. Płatności będą dokonywane w ciągu 14 dni na podstawie prawidłowo wystawionych faktur, po dostarczeniu listy obecności, dzienników zajęć i ankiet ewaluacyjnych.

Planowany termin realizacji szkolenia - wrzesień- listopad 2013r.

Więcej informacji udzielają: Ksymena Cokan, Anna Ładniak, tel.091 5787070

Koordynator projektu Anna Ładniak

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 23-05-2013 19:54
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Ładniak 23-05-2013
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 23-05-2013 19:55