Komendant Straży Gminnej w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński
WÓJT GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Komendant Straży Gminnej
w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński
Nazwa i adres jednostki; Urząd Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5
Określenie stanowiska; Komendant Straży Gminnej
Liczba i wymiar etatu - 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy.
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
4. Ukończone studia wyższe.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Sprawność pod względem psychicznym i fizycznym.
7. Uregulowany stosunek do służby wojskowej
8. Co najmniej pięcioletni staż pracy
9. Znajomość przepisów , w tym;
a/ ustawa o samorządzie gminnym
b/ ustawa o strażach gminnych
c/ ustawa Kodeks postępowania administracyjnego
d/ ustawa Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,
II. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność organizowania pracy i kierowania zespołem,
2. Umiejętność podejmowania decyzji.
3. Prawo jazdy kat. B.
4. cechy charakteru; samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres.
5. Dyspozycyjność.
6. Preferowane doświadczenie w pracy w straży gminnej, policji, administracji publicznej.
7. Mile widziane ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych (ewentualnie w trakcie szkolenia)
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Kierowanie pracą Straży Gminnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
2. Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych strażników i pracowników
3. Organizowanie i utrzymywanie stałych kontaktów roboczych z podmiotami współdziałającymi ze Strażą w zakresie zapobiegania popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym
4. Zapewnienie racjonalnego wykorzystania środków wyposażenia służbowego
5. Dokonywanie bieżącej analizy stanu porządku publicznego na terenie Gminy i dostosowywanie zadań do występujących zagrożeń i pojawiających się potrzeb
6. Analizowanie meldunków i raportów pracy podległych strażników o rodzaju i miejscach występowania naruszeń przepisów porządkowych i lokalizacji zagrożeń
7. Opracowywanie i wdrażanie przyjętych programów prewencyjnych
8. Nadzorowanie poprawności sporządzanych wniosków do sądu właściwego do rozpoznania sprawy
9. Nadzorowanie prawidłowości prowadzonych postępowań mandatowych i systemu ich rozliczeń
10. Opracowywanie planów wewnętrznych szkoleń, organizowanie oraz sprawowanie bieżącego nadzoru nad ich przebiegiem
11. Sporządzanie sprawozdań dotyczących funkcjonowania Straży i rezultatów prowadzonych działań.
IV. Zainteresowane osoby prosimy o złożenie (przesłanie) następujących dokumentów:
1. Kopię dowodu osobistego,
2. Kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych,
3. kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych (świadectw pracy, szkoleń)
4. Oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce PRACA -Urząd Gminy, oraz w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Społecznych i Obywatelskich pok. 212),
5. CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.
6. List motywacyjny (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej)
7. Oświadczenie kandydata o niekaralności, (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
8. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
9. Oświadczenie o uregulowaniu stosunku do służby wojskowej wraz z kserokopią wpisu do książeczki wojskowej
10. Kserokopia prawa jazdy
11. Koncepcja działania Straży Gminnej w zakresie ochrony porządku publicznego i utrzymania czystości na terenie Gminy.
V. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone do dnia 5 stycznia 2013 roku do godz. 1530 w kopercie opatrzonej napisem;
„ Nabór na stanowisko Komendanta Straży Gminnej w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński”
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5, pok. 215 lub przesłać do dnia 5 stycznia 2013 roku decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem „Nabór”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91/561 34 24 lub 91/561 34 25
Wójt Gminy Stargard Szczeciński Kazimierz Szarżanowicz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 21-12-2012 09:24 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Kazimierz Szarżanowicz | 21-12-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 21-12-2012 09:25 |