Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Komendant Straży Gminnej w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński

WÓJT GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Komendant Straży Gminnej

w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński

 

Nazwa i adres jednostki; Urząd Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5

Określenie stanowiska; Komendant Straży Gminnej

Liczba i wymiar etatu - 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy.

I. Wymagania niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie.

2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3. Brak skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

4. Ukończone studia wyższe.

5. Nieposzlakowana opinia.

6. Sprawność pod względem psychicznym i fizycznym.

7. Uregulowany stosunek do służby wojskowej

8. Co najmniej pięcioletni staż pracy

9. Znajomość przepisów , w tym;

a/ ustawa o samorządzie gminnym

b/ ustawa o strażach gminnych

c/ ustawa Kodeks postępowania administracyjnego

d/ ustawa Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,

 

II. Wymagania dodatkowe:

1. Umiejętność organizowania pracy i kierowania zespołem,

2. Umiejętność podejmowania decyzji.

3. Prawo jazdy kat. B.

4. cechy charakteru; samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres.

5. Dyspozycyjność.

6. Preferowane doświadczenie w pracy w straży gminnej, policji, administracji publicznej.

7. Mile widziane ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych (ewentualnie w trakcie szkolenia)

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Kierowanie pracą Straży Gminnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

2. Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych strażników i pracowników

3. Organizowanie i utrzymywanie stałych kontaktów roboczych z podmiotami współdziałającymi ze Strażą w zakresie zapobiegania popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym

4. Zapewnienie racjonalnego wykorzystania środków wyposażenia służbowego

5. Dokonywanie bieżącej analizy stanu porządku publicznego na terenie Gminy i dostosowywanie zadań do występujących zagrożeń i pojawiających się potrzeb

6. Analizowanie meldunków i raportów pracy podległych strażników o rodzaju i miejscach występowania naruszeń przepisów porządkowych i lokalizacji zagrożeń

7. Opracowywanie i wdrażanie przyjętych programów prewencyjnych

8. Nadzorowanie poprawności sporządzanych wniosków do sądu właściwego do rozpoznania sprawy

9. Nadzorowanie prawidłowości prowadzonych postępowań mandatowych i systemu ich rozliczeń

10. Opracowywanie planów wewnętrznych szkoleń, organizowanie oraz sprawowanie bieżącego nadzoru nad ich przebiegiem

11. Sporządzanie sprawozdań dotyczących funkcjonowania Straży i rezultatów prowadzonych działań.

 

IV. Zainteresowane osoby prosimy o złożenie (przesłanie) następujących dokumentów:

1. Kopię dowodu osobistego,

2. Kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych,

3. kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych (świadectw pracy, szkoleń)

4. Oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce PRACA -Urząd Gminy, oraz w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Społecznych i Obywatelskich pok. 212),

5. CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.

6. List motywacyjny (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej)

7. Oświadczenie kandydata o niekaralności, (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)

8. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych

9. Oświadczenie o uregulowaniu stosunku do służby wojskowej wraz z kserokopią wpisu do książeczki wojskowej

10. Kserokopia prawa jazdy

11. Koncepcja działania Straży Gminnej w zakresie ochrony porządku publicznego i utrzymania czystości na terenie Gminy.

 

V. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone do dnia 5 stycznia 2013 roku do godz. 1530 w kopercie opatrzonej napisem;

„ Nabór na stanowisko Komendanta Straży Gminnej w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński”

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5, pok. 215 lub przesłać do dnia 5 stycznia 2013 roku decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem „Nabór”

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91/561 34 24 lub 91/561 34 25

Wójt Gminy Stargard Szczeciński Kazimierz Szarżanowicz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 21-12-2012 09:24
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Kazimierz Szarżanowicz 21-12-2012
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 21-12-2012 09:25