Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Stanowisko ds. budownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Gminy Stargard Szczeciński.

WÓJT GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński

Rynek Staromiejski 5

73-110 Stargard Szczeciński

Wolne stanowisko urzędnicze:

stanowisko ds. budownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Gminy Stargard Szczeciński.

Liczba i wymiar etatu - 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy.

1. Wymagania niezbędne:

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,

  • nieposzlakowana opinia,

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie średnie zawodowe o specjalności budownictwo lub inne pokrewne z zakresu budownictwa,

  • znajomość przepisów prawa budowlanego oraz kpa,

  • bardzo dobra umiejętność obsługa komputera.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe,

  • doświadczenie w pracy z przedsiębiorstwami budowlanymi,

  • posiadanie uprawnień budowlanych,

  • znajomość procedur wymaganych przy realizacji inwestycji i remontów, doświadczenie w organizowaniu pracy pracowników lub instytucji,

  • prawo jazdy kat. B

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • pełnienie funkcji nadzoru w zakresie robot budowlanych realizowanych przez referat,

  • realizacja umów zawieranych przez Gminę; kontrolowanie, sprawdzanie i rozliczanie faktur i rachunków,

  • kontrolowanie wydatków i dochodów budżetu referatu,

  • pełnienie funkcji doradcy w sprawach budowlanych w jednostkach organizacyjnych gminy,

  • sporządzanie wymaganej sprawozdawczości,

  • uczestniczenie w procedurach mających na celu wyłonienia wykonawców usług, dostaw i robót oraz przygotowanie projektów umów i zleceń na te zamierzenia. 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie (przesłanie) następujących dokumentów:

  • kopię dowodu osobistego,

  • kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacji dodatkowych,

  • kopie świadectw pracy,

  • referencje,

  • oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce PRACA -Urząd Gminy, oraz w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Społecznych i Obywatelskich pok. 210),

  • CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.

  • list motywacyjny (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej)

  • oświadczenie kandydata o niekaralności, (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),

  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 

Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w kopercie opatrzonej napisem:

„ Nabór na wolne stanowisko ds. budownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Gminy Stargard Szczeciński

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5, pok. 212 lub przesłać do dnia 2 listopada 2010 decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem „NABÓR”;

Pod adres:

Urząd Gminy Stargard Szczeciński

Rynek Staromiejski 5

73-110 Stargard Szczeciński

 Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 091 834 11 99, 091 834 20 12 w. 24

 Wójt Gminy Stargard Szczeciński

Kazimierz Szarżanowicz

Stargard Szczeciński, dnia 20 października 2010

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 21-10-2010 08:11
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Kazimierz Szarżanowicz 21-10-2010
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 21-10-2010 08:12