Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

2004-10-04 13:00 NA WYKONANIE REMONTÓW DRÓG GMINNYCH I URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH


OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

NA WYKONANIE REMONTÓW DRÓG GMINNYCH I URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH

  1. Zamawiający:   Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

woj. zachodniopomorskie, pow. stargardzki

telefon: 091 577-61-29 telefaks: 091 577-20-27

  1. Określenie trybu zamówienia:   przetarg nieograniczony

  1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego - pokój 211 lub zamówić za zaliczeniem pocztowym, dołączając do wniosku oświadczenie o uprawnieniu do otrzymywania faktur VAT, numer NIP i zgodę na wystawienie przez Zamawiającego faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Cena specyfikacji 15,00 PLN (łącznie z podatkiem VAT).

  1. Przedmiot i zakres zamówienia:   wykonanie remontów dróg gminnych i urządzeń melioracyjnych; przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań:

„Remont drogi o nawierzchni gruntowej w m. Małkocin - dz. nr 112”
„Remont drogi o nawierzchni gruntowej w m. Sowno - dz. nr 219”
„Remont drogi o nawierzchni asfaltowej w m. Witkowo Drugie - dz. nr 125”
„Remont urządzeń melioracyjnych odwadniających drogę w m. Rogowo - dz. nr 98”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

Zakres zamówienia określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

  1. Termin wykonania zamówienia:   Część A - do 14 dni od daty podpisania umowy, Część B i C - do 35 dni od daty podpisania umowy.    

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

  1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  1. Kryteria oceny ofert:   cena ryczałtowa oferty brutto - 100 %.

  1. Miejsce i termin składania ofert:   pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212 w terminie do dnia 4 października 2004 roku do godziny 13:00.

  1. Termin związania ofertą:   30 dni od upływu terminu składania ofert.

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert:   otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201 w dniu 4 października 2004 roku o godzinie 13:15.

  1. Osoby upoważnione do kontaktów:   Mirosława Antczak tel. 091 577-61-29 w.27 - w zakresie procedury postępowania, Jan Grzegorek tel. 091 577-61-29 w.27 - w zakresie przedmiotu zamówienia.

  1. Ogłoszenie o zamówieniu nie podlega przekazaniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych i Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.

Ogłoszenie

o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na wykonanie remontów dróg gminnych i urządzeń melioracyjnych

  1. Zamawiający:

Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

  1. Przedmiot zamówienia:

wykonanie remontów dróg gminnych i urządzeń melioracyjnych. Przedmiot zamówienia składa się z trzech odrębnych części:

  1. Część A - wykonanie zadań:
    Zadanie Nr 1 - „Remont drogi o nawierzchni gruntowej w m. Małkocin - dz.nr 112”
    Zadanie Nr 2 - „Remont drogi o nawierzchni gruntowej w m. Sowno - dz.nr 219”

  2. Część B - wykonanie zadania:
    „Remont drogi o nawierzchni asfaltowej w m. Witkowo Drugie - dz.nr 125”

  3. Część C - wykonanie zadania:
    „Remont urządzeń melioracyjnych odwadniających drogę w m. Rogowo - dz.nr 98”

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony

  1. Wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontów dróg gminnych i urządzeń melioracyjnych, odrębnie dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty i udzielono zamówienia publicznego, jak niej:

  1. Część A przedmiotu zamówienia - wykonanie zadań:
    Zadanie Nr 1 - „Remont drogi o nawierzchni gruntowej w m. Małkocin - dz.nr 112”
    Zadanie Nr 2 - „Remont drogi o nawierzchni gruntowej w m. Sowno - dz.nr 219”

Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Drogowe „SALDROG”
73-110 Stargard Szczeciński ul. Nowakowskiego 36

Wartość zamówienia:
Cena: 3 769,35 zł,

  1. Część B przedmiotu zamówienia - wykonanie zadania:
    „Remont drogi o nawierzchni asfaltowej w m. Witkowo Drugie - dz.nr 125”

Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Drogowe „SALDROG”
73-110 Stargard Szczeciński ul. Nowakowskiego 36

Wartość zamówienia:
Cena: 100 950,10 zł,

  1. Część C przedmiotu zamówienia - wykonanie zadania:
    „Remont urządzeń melioracyjnych odwadniających drogę w m. Rogowo - dz.nr 98”

Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Usługowy Zakład Robót Melioracyjnych - Jan Nowak
73-110 Stargard Szczeciński ul. Lotników 43/2

Wartość zamówienia:
Cena: 23 881,62 zł.

Wójt Gminy Stargard Szczeciński Kazimierz Szarżanowicz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 01-12-2004 22:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-12-2004
Ostatnia aktualizacja: - 01-12-2004 22:43