Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

2006-06-05 13.00 Przetarg na NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ŚWIETLICY W MAŁKOCINIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZYLEGŁEGO TERENU


OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro

NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ŚWIETLICY W  MAŁKOCINIE WRAZ  Z  ZAGOSPODAROWANIEM PRZYLEGŁEGO TERENU

  1. Zamawiający:    Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu telefaks: 091 577-20-27

adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego - pokój 211 lub zamówić za zaliczeniem pocztowym, dołączając do wniosku informację o numerze NIP. Cena specyfikacji 20 PLN.

  3. Przedmiot zamówienia:   

1) wykonanie robót budowlanych w świetlicy w Małkocinie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.

2) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.

3) Opis przedmiotu zamówienia:   Wykonanie robót budowlanych w istniejącym obiekcie, związanych ze zmiana funkcji pomieszczeń i ich dostosowaniem do potrzeb świetlicy wiejskiej, łącznie z wymianą pokrycia dachowego, ociepleniem obiektu oraz wykonaniem przyłączy i instalacji wewnętrznych, wykonanie zagospodarowania terenu, obejmującego część komunikacyjną, gospodarczą oraz rekreacyjno-wypoczynkową.

4) Zakres zamówienia:   Kubatura budynku - 570 m3, powierzchnia zabudowy - 180 m2, powierzchnia zagospodarowania terenu - 1 300 m2.

  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

  1. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia - 5 miesięcy licząc od daty udzielenia zamówienia.

  1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) prwadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,  

2) zapewnią aby osoby, wskazane przez nich do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadały wymagane do tego uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,  

3) wykonali w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty o charakterze podobnym do robót objętych przedmiotem zamówienia,

4) posiadają narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonywania robót budowlanych,

5) przeciętna liczba zatrudnianych przez Wykonawcę pracowników dla poszczególnych rodzajów robót jest nie mniejsza niż: roboty ogólnobudowlane - 5 pracowników, roboty sanitarne - 2 pracowników, roboty elektryczne - 2 pracowników,

6) posiadają środki własne lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż cena złożonej oferty oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.

Wymagane jest wniesienie wadium, w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 5 czerwca 2006 roku do godziny 13:00, na zasadach określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena - 100 %.

  2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 5 czerwca 2006 roku do godziny 13:00.

  3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 5 czerwca 2006 roku o godzinie 13:15.

  4. Osoby upoważnione do kontaktów:   Marek Dłużewski (w zakresie przedmiotu zamówienia), Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w. 26, 27.

  5. Ogłoszenie o zamówieniu przekazane zostało Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 7 kwietnia 2006 roku.

  6. Ogłoszenie o zamówieniu nie podlega przekazaniu Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.

Wójt Gminy mgr inż. Kazimierz Szarżanowicz

1

- 2 -

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 10-04-2006 09:38
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-04-2006
Ostatnia aktualizacja: - 10-04-2006 09:38