Sesja Rady Gminy Nr (16) XVI/08 z 28 marca 2008 r.
PORZĄDEK OBRAD
XVI SESJI RADY GMINY
Stargard Szczeciński
dnia 28 marca 2008 r.
1. Sprawy regulaminowe
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji
- zgłoszenie uwag i poprawek do porządku obrad
- zatwierdzenie porządku obrad
2. Interpelacje radnych
3. Stan bezrobocia na terenie gminy
Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
4. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w I kategorii zaszeregowania oraz wartości jednego punktu w złotych dla ustalenia zasad wynagradzania pracowników Ośrodka Administracyjnego Szkół i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie Szczecińskim
6. Podjęcie uchwały w sprawie najniższego wynagrodzenia zasadniczego w I kategorii zaszeregowania oraz wartości jednego punktu w złotych dla ustalenia zasad wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Stargard Szczeciński
7. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stargard Szczeciński , w obrębach geodezyjnych Strzyżno i Kurcewo
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2008 r. , zmiany limitów wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne oraz zmiany wydatków na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej , niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie (EFTA) oraz innych środków zagranicznych niepodlegających zwrotowi
9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia wójta
10. Analiza informacji o wypłatach dodatków mieszkaniowych za rok 2007
Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
11. Ocena realizacji zadań w zakresie ochrony środowiska oraz wywozu odpadów komunalnych z terenu gminy Stanowisko Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
12 Analiza wykorzystania środków finansowych przez Rady Sołeckie za rok 2007
Opinia Komisji Rewizyjnej
13. Analiza przyznanych dotacji przez Urząd Gminy w roku 2007
Opinia Komisji Rewizyjnej
14. Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym
15. Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym
16. Odpowiedzi na interpelacje radnych
17. Wolne wnioski i zapytania
18. Sprawy różne
19. Ustalenie terminu następnej sesji
20. Zamknięcie obrad sesji
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 25-03-2008 11:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zofia Stoczkowska | 25-03-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 25-03-2008 11:44 |