2005.12.09 Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki z zakresu realizacji ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
KONTROLA - z zakresu realizacji ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych w dniu 9 grudnia 2005 roku.
W dniu 9 grudnia 2005 roku inspektorzy z Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie Wydziału Spraw Obywatelskich i Migracji przeprowadzili w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński kontrolę w zakresie realizacji ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
Kontrolą objęto następujące zagadnienia związane ze sposobem prowadzenia ewidencji ludności w 2004 roku i w 2005 roku.
zabezpieczenie lokalu i dokumentów,
-homologacja dla programów komputerowych, w których jest prowadzona
ewidencja ludności
rejestry mieszkańców,
- sposób prowadzenia ewidencji ludności
- rejestr cudzoziemców
- zakres danych ujętych w kartotece adresowej oraz w systemie
informatycznym, w którym jest prowadzona ewidencja ludności
zameldowania i wymeldowania,
- kontrola prawidłowości wypełniania formularzy
- rzetelność prowadzenia dokumentacji w sprawie zameldowania oraz
wymeldowania
- kontrola KOM-ów
przemeldowania,
postępowania administracyjne,
dyscyplina meldunkowa.
W dniu 27 marca 2006 r. przekazany został Wójtowi Gminy protokół z przeprowadzonej kontroli, który znajduje się w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński
pok. 210.
Przygotowała:
Sekretarz Gminy
Danuta Żygadło
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 20-12-2006 08:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 20-12-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 12-02-2018 08:52 |