PORZĄDEK OBRAD VI sesji Rady Gminy Stargard dnia 22 marca 2019 r.
PORZĄDEK OBRAD
VI sesji Rady Gminy Stargard
dnia 22 marca 2019 r.
1. Sprawy regulaminowe:
- otwarcie obrad VI sesji Rady Gminy Stargard
- stwierdzenie quorum
- zatwierdzenie porządku obrad
- przyjęcie protokołu Nr V/19 z obrad sesji Rady Gminy Stargard, która odbyła się w dniu 22 lutego 2019 r.
2. Interpelacje radnych
3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2019 r.
4. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Stargard na lata 2019-2031.
5. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr XVIII/136/08 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 13 czerwca 2008 roku
6. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie wyboru delegatów do Stowarzyszenia Gmin Polskich Euroregionu Pomerania
7. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały nr V/49/19 Rady Gminy Stargard zmieniającej uchwałę Nr XII/109/11 Rady Gminy Stargard Szczeciński
8. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę Nr XXXVII/272/2006 Rady Gminy Stargard Szczeciński w sprawie ustanowienia pomników przyrody
9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Stargard w 2019 r.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność gminy
11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości i warunków udzielania bonifikat od wniesienia opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości gruntowych, zabudowanych na cele mieszkaniowe, stanowiących własność Gminy Stargard
12. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia ze Związku Gmin Dolnej Odry
13. Stan bezrobocia na terenie gminy
Opinia Komisji Socjalno – Porządkowej i Oświaty
14. Ocena działalności gminy na rzecz ochrony zdrowia mieszkańców
Opinia Komisji Socjalno – Porządkowej i Oświaty
15. Ocena realizacji uchwał Rady Gminy za 2018 rok
Opinia Komisji Rewizyjnej
16. Informacja Wójta Gminy nt. gospodarki gruntami i nieruchomościami, oraz utrzymaniu gminnych obiektów użyteczności publicznej w roku 2018
Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
17. Informacja Wójta Gminy o stanie budynków i mieszkań komunalnych w gminie
Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
18. Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym
19. Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym
20. Odpowiedzi na interpelacje radnych
21. Wolne wnioski i zapytania
22. Sprawy różne
23. Ustalenie terminu następnej sesji
24. Zamknięcie obrad sesji
Przewodniczący Rady Gminy
Wiesława Kuśnierz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ewa Misztela | 15-03-2019 08:47 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 12-03-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Ewa Misztela | 15-03-2019 08:47 |