Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

94 Nr XII/94/03 z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie ustalenia wzorów formularzy informacji w sprawie podatku od nieruchomości i deklaracji na podatek od nieruchomości.


UCHWAŁA NR XII/94/03

Rady Gminy Stargard Szczeciński

z dnia 28 listopada 2003 r.

w sprawie ustalenia wzorów formularzy informacji w sprawie podatku od nieruchomości i deklaracji na podatek od nieruchomości.

Na podstawie przepisów art.6 ust. 13 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2002 r. Nr 9, poz.84, Nr 200, póz. 1683 oraz z 2003 r. Nr 96, poz.874, Nr 110, poz.1039, Nr 188, poz.1840 i Nr 200, poz.1953) Rada Gminy uchwala, co następuje:

§ l. Ustala się wzór formularza deklaracji na podatek od nieruchomości przeznaczonej dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych Agencji Nieruchomości Rolnych, a także jednostek organizacyjnych Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, stanowiącej Załącznik Nr l do niniejszej uchwały.

§ 2. Określa się wzór formularza informacji w sprawie podatku od nieruchomości przeznaczonej dla osób fizycznych, stanowiącej Załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.

§ 3. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego i wchodzi w życie od dnia l stycznia 2004 roku.

..................................................

pieczęć nagłówkowa podatnika

1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację

...................................................................................................

Załącznik Nr 1

do Uchwały Rady Gminy Stargard Szczeciński

Nr XII/94/03 z dnia 28 listopada 2003 r.

DN - 1 DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI

na

2. Rok

........................................

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.).

Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej, z wyjątkiem osób tworzących wspólnotę mieszkaniową.

Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.

Miejsce składania: Wójt Gminy właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania.

A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI

3. Wójt Gminy Stargard Szczeciński

Adres Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński

B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić)

* - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę)

1. osoba fizyczna 2. osoba prawna 3. jednostka organizacyjna

4. spółka nie mająca osobowości prawnej

5. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę)

1. właściciel 2. współwłaściciel 3. posiadacz samoistny 4. współposiadacz samoistny 5. użytkownik wieczysty

6. współużytkownik wieczysty 7. posiadacz 8. współposiadacz 9. dzierżawca

6. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek

7. Data i numer aktu notarialnego, numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów

8. Nazwa pełna * / Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia**

9. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki**

10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**

B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA**

11. Kraj

12. Województwo

13. Powiat

14. Gmina

15. Ulica

16. Numer domu / Numer lokalu

17. Miejscowość

18. Kod pocztowy

19. Poczta

C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI

20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)

1. deklaracja roczna 2. korekta deklaracji rocznej

D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych)

Wyszczególnienie

Podstawa opodatkowania

Stawka podatku wynikająca z Uchwały Rady Gminy*) w zł,gr

Kwota podatku

( należy zaokrąglić do pełnych dziesiątek groszy )

w zł,gr

1

2

3

4

5

D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW

1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków

21.

................... m2

22.

.................,.......

23.

.................,.......

2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych

24.

.................... ha

25.

.................,.......

26.

.................,.......

3. pozostałe grunty, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego

27.

................... m2

28.

.................,.......

29.

.................,.......

D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*)

1. mieszkalnych - ogółem

30.

................... m2

31.

.................,.......

32.

.................,.......

w tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

........................ m2

........................ m2

.....................,........

.....................,........

.....................,........

.....................,........

* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe.

2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem,

36.

................... m2

37.

.................,.......

38.

.................,.......

w tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

........................ m2

........................ m2

.....................,........

.....................,........

.....................,........

.....................,........

3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem,

39.

................... m2

40.

.................,.......

41.

.................,.......

w tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

........................ m2

........................ m2

.....................,........

.....................,........

.....................,........

.....................,........

4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług medycznych ogółem,

42.

................... m2

43.

.................,.......

44.

.................,.......

w tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

........................ m2

........................ m2

.....................,........

.....................,........

.....................,........

.....................,........

5. pozostałych ogółem:

a) użytkowane przez jednostki wojskowe

45.

................... m2

46.

.................,.......

47.

.................,.......

w tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

........................ m2

........................ m2

.....................,........

.....................,........

.....................,........

.....................,........

b) użytkowane dla celów letniskowych

48.

................... m2

49.

.................,.......

50.

.................,.......

w tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

........................ m2

........................ m2

.....................,........

.....................,........

.....................,........

.....................,........

c) użytkowane jako garaże

51.

................... m2

52.

.................,.......

53.

.................,.......

w tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

........................ m2

........................ m2

.....................,........

.....................,........

.....................,........

.....................,........

1

2

3

4

5

d) użytkowane dla celów innych niż wymienione pod literami a) do c)

54.

................... m2

55.

.................,.......

56.

.................,.......

w tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

........................ m2

........................ m2

.....................,........

.....................,........

.....................,........

.....................,........

e) zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego

57.

................... m2

58.

.................,.......

59.

.................,.......

w tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

........................ m2

........................ m2

.....................,........

.....................,........

.....................,........

.....................,........

D.3 BUDOWLE

1. budowle

(wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych)

60.

.................,.......

61.

.............

62.

.................,.......

*) ogłoszona w Dz. Urzędowym Województwa Zachodnopomorskiego w roku poprzedzającym dany rok podatkowy

E. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU

Kwota podatku

Suma kwot ( należy zaokrąglić do pełnych dziesiątek groszy )

63.

.................,.......

PODATEK PŁATNY DO DNIA 15 KAŻDEGO MIESIĄCA

Rata:

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

w zł

F. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH

(podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)

G. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

64. Imię

65. Nazwisko

66. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)

67. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego

nr telefon

H. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

68. Uwagi organu podatkowego

69. Data i podpis przyjmującego formularz

Pouczenie:

Na podstawie art. 3a § 2 ust. 1 ustawy z dnia 17.06.1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2002r. Nr 110, poz. 968 z późn. zm.) niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego.

Obliczony w deklaracji podatek wg zadeklarowanych powyżej rat miesięcznych należy wpłacić bez wezwania w terminie do dnia15-go każdego miesiąca - na rachunek Urzędu Gminy Bank PeKaO S.A. I/O Stargard nr 11001454-635-2303-111-0.

1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację

Załącznik Nr 2

do Uchwały Rady Gminy Stargard Szczeciński

Nr XII/94/03 z dnia 28 listopada 2003 r.

a) małżonek, właściciel

...........................................................

b) współmałżonek, współwłaściciel

................................................................

IN - 1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI

na

2. Rok

........................................

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.).

Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.

Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość podatku.

Miejsce składania: Wójt Gminy właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania.

A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI

3. Wójt Gminy Stargard Szczeciński

Adres Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński

B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

4. Rodzaj własności, posiadania ( zaznaczyć właściwą kratkę)

1. właściciel 2. współwłaściciel 3. posiadacz samoistny 4. Współposiadacz samoistny 5. użytkownik wieczysty

6. współużytkownik wieczysty 7. posiadacz 8. współposiadacz 9. dzierżawca

5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotu/ów opodatkowania oraz numer/y działek

6. Data i numer aktu notarialnego, numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów

a) małżonek, właściciel

b) współmałżonek, współwłaściciel

7a. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia

7b. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia

8a. Imię ojca, imię matki

8b. Imię ojca, imię matki

9a. Numer PESEL

9a. Numer PESEL

B.2 ADRES ZAMIESZKANIA

a) małżonek, właściciel

b) współmałżonek, współwłaściciel

10a. Kraj

11a. Województwo

10b. Kraj

11b. Województwo

12a. Powiat

13a. Gmina

12b. Powiat

13b. Gmina

14a. Ulica

15a. Nr domu/lokalu

14b. Ulica

15b. Nr domu/lokalu

16a. Miejscowość

17a. Kod pocztowy

18a. Poczta

16b. Miejscowość

17b. Kod pocztowy

18b. Poczta

C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI

19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)

1. Informacja składana po raz pierwszy na dany rok 2. korekta złożonej uprzednio informacji

D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych)

D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW

1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków

20.

.......................................................................... m2

2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych

21.

........................................................................... ha

3. pozostałe grunty, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego

22.

.......................................................................... m2

D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*)

1. mieszkalnych - ogółem

w tym:

23.

.......................................................................... m2

kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

kondygnacji o wysokości powyżej 2,20m

................................................................................................ m2

........................................................................................... m2

* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe.

2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem

w tym:

24.

.......................................................................... m2

kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

kondygnacji o wysokości powyżej 2,20m

................................................................................................ m2

........................................................................................... m2

3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem

w tym:

25.

.......................................................................... m2

kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

kondygnacji o wysokości powyżej 2,20m

................................................................................................ m2

........................................................................................... m2

4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług medycznych ogółem

w tym:

26.

.......................................................................... m2

kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

kondygnacji o wysokości powyżej 2,20m

................................................................................................ m2

........................................................................................... m2

5. pozostałych ogółem

27.

.......................................................................................... m2

w tym:

kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

kondygnacji o wysokości

powyżej 2,20m

a). użytkowane dla celów letniskowych

b). użytkowane jako garaże

c). użytkowane dla celów innych niż wymienione pod literami od a) do b)

c). zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego

............................................. m2

............................................. m2

............................................. m2

............................................. m2

...................................... m2

...................................... m2

...................................... m2

...................................... m2

D.3 BUDOWLE

1. budowle

(wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych)

28.

.........................................................................,.......

E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH

(podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)

29.

F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

30. Imię

31. Nazwisko

32. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)

33. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego

nr telefonu

G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

34. Uwagi organu podatkowego

35. Data i podpis przyjmującego formularz


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 05-09-2004 21:31
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 05-09-2004
Ostatnia aktualizacja: - 05-09-2004 21:31