Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Sesja Rady Gminy Nr (15) XV/04 z 27 lutego 2004


Porządek obrad Nr XV/04

z sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński

odbytej dnia 27 lutego 2004 r.

1. Sprawy regulaminowe :

  • otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

  • przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji

  • zgłoszenie uwag i poprawek do porządku obrad

  • zatwierdzenie porządku obrad

2. Interpelacje radnych

3. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia wysokości wskaźników procentowych wydatków wpływających na wysokość dodatku mieszkaniowego

4. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę działki oznaczonej numerem 29/1, położonej w obrębie Witkowo, stanowiącej własność gminy Stargard Szczeciński w zamian za przejmowaną na mienie gminy działkę oznaczoną numerem 30/1, położoną w obrębie Witkowo, stanowiącą własność Państwa Bożeny i Leszka Fabickich

5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę działki oznaczonej numerem 43/4 położonej w obrębie Kiczarowo, stanowiącej własność gminy Stargard Szczeciński w zamian za przejmowaną na mienie gminy działkę oznaczoną numerem 37/2, położoną w obrębie Kiczarowo, stanowiącą własność Państwa Marianny i Józefa Metyk

6. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nie zbudowanej działki oznaczonej numerem 76/1 położonej w obrębie Żarowo, gmina Stargard Szczeciński

7. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nie zabudowanej działki oznaczonej numerem 125/6 położonej w obrębie Smogolice , gmina Stargard Szczeciński

8. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nie zabudowanej działki oznaczonej numerem 125/7 położonej w obrębie Smogolice, gmina Stargard Szczeciński

9. Podjęcie uchwały w sprawie wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez gminę Stargard Szczeciński

10. Ocena działalności Ośrodka Administracyjnego Szkół za rok 2003. Analiza remontów oraz doposażenia szkół gminnych w 2003 r.

Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty

11. Analiza informacji o wypłatach dodatków mieszkaniowych za rok 2003

Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty

12. Ocena informacji Wójta Gminy na temat gospodarki gruntami i nieruchomościami, oraz utrzymaniu gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej w 2003 r.

Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu

13. Ocena realizacji uchwał rady gminy za rok 2003

Opinia Komisji Rewizyjnej

14. Informacja Wójta Gminy o działaniach od ostatniej sesji

15. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o poczynaniach od ostatniej sesji

16. Odpowiedzi na interpelacje radnych

17. Wolne wnioski i zapytania

18. Sprawy różne

19. Ustalenie terminu następnej sesji

20. Zamknięcie obrad sesji

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 07-09-2004 22:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 07-09-2004
Ostatnia aktualizacja: - 07-09-2004 22:07